Pregó 9 de gener de 2025
09/01/2025
L'Ajuntament informa que dimecres, 15 de gener, es realitzarà la recollida de restes vegetals i d'esporga. Cal sol·licitar-ho presencialment a l'Ajuntament o trucant al 973160008 fins el dia 14 a les 13 h. Recordem que s'han de treure màxim 4 sacs dimarts al vespre-nit.
--------------------------------------
La Sala L'Abadia uns convida als actes del cap de setmana:
- Teatre "AGOST" de la Cia L'Agropequària, el dissabte 11 gener a les 20h. Entrada anticipada 6€ i taquilla 7€.
-CINEMA: "Cuando cae el otoño", diumenge 12 de gener a les 18h. Entrada anticipada: general 5€/ reduïda 4€ / Taquilla: 6€/5€
Podeu adquirir les vostres entrades anticipades al web https://arbeca.koobin.cat/
--------------------------------------
CANALS D’URGELL informa:
D’acord amb el calendari de tanques aprovat, durant el període del 13 al 17 de gener circularà aigua pel Canal Principal i s’establirà una comanda de reg d’hivern, comptabilitzant hidros de la campanya 24 - 25. Per això, us recordem que la data límit per realitzar la petició de reg serà aquest dijous 9 de gener.
--------------------------------------
L'Oficina Jove informa que s’ofereix una vacant de tècnic administratiu a l’Ajuntament de la Granadella. Destinat a joves entre 18 i 29 anys amb CFGS d’administració i/o similar.
--------------------------------------
Si t’apassiona la maquinària agrícola i vols formar part d’una empresalíder en constant creixement, aquesta és la teva oportunitat!
A Vicens Maquinària Agrícola SA, concessionarioficial John Deere, busquem un/a comercial de maquinària agrícola per ala zona de Fondarella
Què oferim?
- Contracte indefinit i estabilitat laboral.
- Desenvolupament professional i formació continuada.
- Un bon entorn de treball.
Si t'interessa, no dubtis a contactar amb nosaltres:
696 948 821
Uneix-te al nostre equip i creix amb nosaltres!