Pregó 29 de gener de 2025
29/01/2025
La biblioteca l'Atlàntida informa que degut a la reunió del club de lectura la biblioteca romandrà tancada a la resta d'usuàris de les 18h a les 19h. Disculpeu les molèsties
--------------------------------------
La Sala l'Abadia us convida aquest diumenge 2 de febrer a:
- A les 12h, a l'espectacle familiar "Inmòbil"
Preu: 6€ / Anticipada: 5€/ Pack 4 entrades: 18€/Pack 5 entrades 22€
- A les 18h, al cinema "La semilla de la higuera sagrada".
Entrada anticipada: 5€/4€ Taquilla: 6€/5€
Venda d’entrades anticipades a l’Ajuntament, demà dijous 30 de gener de 12h a 13h o a : https://arbeca.koobin.cat/
-------------------------------------
L'Associació de dones l'Olivera us convida a la NIT DE SANTA ÀGUEDA. Divendres 7 de febrer celebrarem la data amb un sopar i festa al centro! Us hi esperem a totes!
PREU SOPAR: 21€ SÒCIES | 24€ NO SÒCIES
VENDA DE TIQUETS AL CASAL DE LA GENT GRAN EL 31 DE GENER I EL 3 DE FEBRER A LA TARDA O A TRAVÉS D'AQUEST ENLLAÇ: https://goo.su/v44Pq
--------------------------------------
El Consell Esportiu de les Garrigues i l'Ajuntament d'Arbeca us conviden a la4 Jornada d'Esport i Família, el dia 8 de febrer a les 10h. Aquesta te un preu de 10€ per família. Inscripcions fins el 2 de febrer a l'enllaç: https://forms.gle/sL4JrcqW8VtKfeDz6
--------------------------------------
"El Consell Esportiu de les Garrigues amplia l'horari del gimnàs Racó de l'entrenament de Juneda passant a obrir també pels matins: dilluns, dimecres i divendres de 9:30 a 12:00.
Dos sessions de prova de forma gratuïta. Per a més informació, trucar al 973342658 o escriure un whatsapp al 683424234. També a l'instagram: raco_entrenament_juneda".