Pregó 1 d'abril de 2025
01/04/2025
La Primavera Cultural continua! Els actes d'aquest cap de setmana son:
- Divendres 4 d’abril- 20h, Sala l’Abadia. Monòleg 'Quanta dignitat' amb Magí García
Entrades a partir de 12€. Compra les teves entrades a a arbeca.koobin.cat o dijous de 12h a 13h a l’Ajuntament.
- Dissabte,5 d’abril- 19:30h Sala Centro. Taller de Country amb Dry Land
Activitat organitzada pel Grup de Country d'Arbeca DRY LAND. Taller gratuït amb refrigeri inclòs.
- Diumenge , 6 d’abril- 10h Circuït dels Borrells. Ciclisme: BTT Campionat dels ConsellsEsportius de Lleida.
Preu inscipció:8€ Inscripcions fins demà 2 d'abril a:
https://bttconsellsesportiuslleida.blogspot.com/p/inscripcions.html
Hi haurà servei de bar però només amb pagament en efectiu.
--------------------------------------
L'Ajuntament informa que divendres, 4 d’abril es farà la recollida mensual d'objectes voluminosos. S’hauran de comunicar els objectes a recollir a l’Ajuntament per telèfon al 973160008 o per correu electrònic [email protected] fins dimecres a les 12h.
--------------------------------------
La pastisseria Gabarra informa que romandrà tancada per vacances del 3 al 13 d'abril, tothom que vulgui fer els seus encarrecs ho podrà fer trucant al 973160313 o dirigint-se directament a la botiga. Gràcies.
--------------------------------------
L’alumnat de1r ESO del col·legi Mare de Déu de Montserrat de les Borges Blanques, juntament amb el banc de sang i teixits organitza una donació de sang el pròxim divendres 4 d’abril.
Es farà la donació de sang i de plasma al gimnàs col·legi des de les 9.30 del matí fins a les 19.00 del vespre.
- Podeu escollir l’hora a través del codi QR.
- Poden donar sang els majors de 18 anys fins als 70 anys.
- Recordeu que 1 donació salva 3 vides.
Us hi esperem!