Ajuntament d'Arbeca
18 de juny de 2018
max: 32°C
min: 14°C


L'ajuntament informa mida del text -a +a

SUBVENCIÓ IEI PER A EQUIPAMENTS CULTURALS BÉNS MOBLES
13 de juny de 2018

CARTELL
L’INSTITUT D’ESTUDIS ILERDENCS- FUNDACIÓ PÚBLICA DE LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA VA A ATORGAT UNA SUBVENCIÓ A L’AJUNTAMENT D’ARBECA DINS LA LÍNEA D’AJUTS PER A EQUIPAMENTS CULTURALS BÉNS MOBLES
Actuació: MILLORA DE L’EQUIPAMENT D’AUDIO I DE SO DE LES SALES SOCIOCULTURALS DE L’AJUNTAMENT.
Atorgament: JUNTA RECORA NUM 3 DEL 10/10/2017
Anualitat: 2017
Import atorgat: 821,50€
SUBVENCIO PLA DE CAMINS
12 de juny de 2018

cartell
LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA A ATORGAT UNA SUBVENCIÓ A L’AJUNTAMENT D’ARBECA DINS LA CONVOCATÒRIA DEL PLA DE CAMINS ANUALITAT 2016:

Actuació: ARRANJAMENT DELS CAMINS AL TERME MUNICIPAL D’ARBECA
Atorgament: JUNTA DE GOVERN 27/2017 de 31/07/2017
Anualitat: 2016
Pressupost de l’actuació: 11.763,74€
Import Subvenció: 4.580,00€
COMENÇA EL CONCURS PEL DISSENY DE LA PORTADA DEL PROGRAMA DE LA FESTA MAJOR 2018
1 de juny de 2018

Bases Concurs Festa Major 2018
Ja s'acota l'agost.....i amb ell el temps de la Festa Major. I cal començar a preparar-la, per això es dona el tret de sortida publicant les bases del concurs del disseny de la portada del programa de la Festa Major 2018.

Us adjuntem amb aquesta noticia les bases i les bases del concurs del disseny de la portada del programa de la Festa Major d'Arbeca2018,  i us animem a participar-hi.

Teniu temps fins al 29 de juny per entregar els vostres dissenys.

Som-hi!!!
EL PROPER DIMARTS, 29/05/2018 i DIJOUS 31/05/2018, TALL DEL SUBMINISTRAMENT ELECTRIC
25 de maig de 2018

Per motius de la millora de la xarxa elèctrica, el proper dimarts, 29 de maig de 2018,, de 09:00 a 12:00, es duran a  terme la realització d’uns treballs de MILLORA a les nostres instal·lacions elèctriques, per aquest motiu la companyia ENDESA es veu obligada a interrompre el subministrament d’energia elèctrica.

RECORDEU
Dimarts, dia 29/05/2018 de 09:00 a 12:00  hores.
Dijous. dia 31/05/2018 es faran tres talls de llum:
des de 06:30 a 08:30
des de 11:30 a 12:30
des de 18:30 a 20:30

ADJUNTEM EL LLISTAT DE CARRERS AFECTATS. Per veure els carrers afectats feu clic AQUÍ

Preguem disculpin les molèsties que aquesta interrupció programada els hi pugui ocasionar.


LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA SOBRE LA SUBVENCIÓ DIRECTA DE REHABILITACIÓ DE LA FAÇANA DE L'AJUNTAMENT
24 de maig de 2018

cartell informatiu
S'informa de la subvenció directa per la Rehabilitació de la Façana de l'Ajuntament d'Arbeca.
PLE EXTRAORDINÀRI
16 de maig de 2018

El consell Municipal convoca el Ple Municipal en Sessió Extraordinària per aquest divendres 18 de maig a les 21:00 hores per tractar els assumptes relacionats amb el següent Ordre de Dia:

 

1.       Aprovació, si s’ escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió de 9 d’abril de 2018.

2.       Proposta de ratificació del Decret d’Alcaldia núm. 112/2018, de 20 d’abril, pel qual s’acorda l’adhesió al Projecte de dignificació dels deportats garriguencs als camps nazis.

3.       Donar coneixement del Decret d’Alcaldia núm. 103/2018, de data 28 de març de 2018, pel qual s’aprova la liquidació del pressupost per a l’exercici 2017.

4.       Proposta d’aprovació de la distribució del superàvit de la liquidació del pressupost de l’exercici 2017.

5.       Proposta d’aprovació de l’expedient d’incorporació de crèdits d’exercicis tancats 01/2018 al pressupost de l’exercici 2018.

6.       Proposta d’aprovació inicial de la modificació de la Relació de Llocs de Treball i la Plantilla de personal per a l’exercici 2018.

7.       Proposta de resolució del conveni de cessió d’ús temporal d’espais municipals d’Arbeca a l’Associació Juvenil “La Petjada del Secà”.

8.       Mocions.

 

 

Aquest acte és obert a tothom que hi vulgui assistir, per altra banda també podrà escoltar-se per Ràdio Arbeca, sintonitzant al dial 107.8  de la FM.

inicien les obres de gasificació a Arbeca
10 de maig de 2018

L’Ajuntament informa que durant els propers dies l’empresa GAS NATURAL iniciarà les visites casa per casa per tal de dur a terme la gasificació d’Arbeca.

La comercialització la realitzaran comercials degudament identificats.

També s’informa que la planta de gas ja està finalitzada i que, en breu, s’iniciaran les obres de canalització dels carrers.

Concurs públic per adjudicació del servei de la Piscina Municipal
9 de maig de 2018

L’Ajuntament informa que s’ha obert el concurs públic per a l’adjudicació de l’arrendament del servei de bar, cobrament d’entrades i abonaments i neteja del recinte de les Piscines Municipals per aquest estiu 2018.

Qui estigui interessat pot passar a recollir les bases per les oficines municipals en horari d’atenció al públic.

El termini per presentar les propostes finalitza el proper dia 31 de maig.

Cobrament de l'Impost Municipal de vehicles
11 d'abril de 2018

L’Ajuntament d’Arbeca ha delegat a l’Organisme de Recaptació de la Diputació de Lleida la gestió del cobrament de l’IMPOST MUNICIPAL DE VEHICLES.

El període voluntari de cobrança del tribut d’aquest any 2018 serà el comprès entre el 30 d’abril fins el 5 de juliol;  i la data de càrrec al banc, dels rebuts domiciliats, serà el dia 4 de juny.

Els contribuents que no tenen l’impost domiciliat rebran la notificació del rebut al seu domicili.

 

Per qualsevol gestió que es vulgui realitzar en relació a l’Impost caldrà accedir a l’oficina comarcal de Les Borges Blanques o a la seva oficina central de Lleida.

En tot cas, per qualsevol dubte, poden dirigir-se a les oficines municipals d’aquest Ajuntament.

PLE ORDINARI
9 d'abril de 2018

El Ple Corporatiu Municipal convoca SESSIÓ ORDINARIA per avui dilluns 9 d'abril a les 9  del vespre a la Sala de Plens de la Casa de la Vila amb el següent

ORDRE DEL DIA:

1.Aprovació, si s’ escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió de 12 de febrer de 2018.

2.Donar compte al Ple de les rendicions fetes al Ministeri d’Economia i Hisenda: Informes trimestrals de lluita contra la morositat, Llei 15/2010 i Període mitjà de pagament a proveïdors. 4rt. Trimestre 2017.

3.Presa de raó del decrets d’ Alcaldia des del 29 de desembre de 2017 fins el 28 de març de 2018.

4. Proposta d’aprovació inicial de la modificació de crèdits 01/2018.

5.Proposta d’acceptació de terrenys obligatòria i gratuïta destinada a vials carrer Alcalde Pifarré.

6.Proposta d’acceptació de terrenys obligatòria i gratuïta destinada a vials carrers Sol Naixent i Primer de Maig.

7.Proposta d’aprovació definitiva del projecte d’urbanització parcial del carrer Rafel de Casanova, carrer Sant Pere Claver i carrer Sant Roc i la relació de béns i drets a expropiar.

8.Proposta de resolució de les reclamacions i aprovació definitiva de la imposició i ordenació de les contribucions especials a l’obra urbanització parcial del carrer Rafel de Casanova, carrer Sant Pere Claver i carrer Sant Roc.

9.Proposta de concórrer a la convocatòria del programa FEDER de creixement sostenible 2014-2020.

10.Mocions

11.Informes d’ Alcaldia

12.Precs, preguntes i suggeriments

Recordeu que aquest acte és obert a tothom que hi vulgui assistir; també podeu seguir-lo, si tot va bé, sintonitzant Ràdio Arbeca.
LA DIPUTACIO DE LLEIDA SOBRE LA'JUT D'ABASTAMENT D'AIGUA
26 de març de 2018

Cartell informatiu
La Diputació de Lleida informa que ha atorgat una ajuda a l'ajuntament d'Arbeca, a través del Pla d'Inversions per a la millora en la gestió de l'aigua d'ùs públic, 2026-2019.
S'ha atorgat un ajut a l'Ajuntament d'Arbeca per al projecte d'obra civil per a la instal·lació d'un nou col·lector d'abastament d'aigua al municipi d'Arbeca.
LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA ATORGA UN AJUT PER AL FUNCIONASMENT DEL CONSULTORI MÈDIC LOCAL
26 de març de 2018

CARTELL
L’ÀREA D’ASSISTÈNCIA I COOPERACIÓ MUNICIPAL, SAM, DE LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA HA ATORGAT L’AJUT PER AL FUNCIONAMENT I ADMINISTRACIÓ DELS CONSULTORIA MÈDICS LOCALS ANUALITAT, 2017.
AUTOCONTROL I GESTIÓ DE LA PISCINA
8 de març de 2018

cartell informatiu
La unitat d'aigües de la Diputació de Lleida ha redactat el Protocol d'Autocontrol i Gestió de la Piscina Municipal.

L'ajuntament d'Arbeca informa amb aquest cartell dels serveis subvencionats per part de la Diputació de Lleida.
CALENDARI DEL CONTRIBUENT
27 de febrer de 2018

Calendari del contribuent

Estimats ciutadans, amb l’objectiu de facilitar-vos  el compliment de les  obligacions tributàries, us presentem el calendari del contribuent, on hi   consten els períodes de pagament dels tributs de caràcter periòdic; per tal de poder fer-los efectius en els terminis  corresponents i evitar així els recàrrecs afegits que provoquen el retard del seu pagament.

Adjuntem el calendari amb pdf que podreu consultar facilment clicant.

XXXVIena. Mostra de creacions Literàries
27 de febrer de 2018

Bases de la mostra

La Regidoria de Cultura de l'Ajuntament d'Arbeca i la biblioteca Municipal l'Atlàntida, posen a la disposició de tots els arbequins les Bases per poder participar en la XXXVI ena. Mostra de Creacions Literàries "Sant Jordi 2018".

XXXVIa MOSTRA DE CREACIONS LITERÀRIES  SANT JORDI 2018
BASES:
* 1a. Participació
Podran participar-hi els residents o els vinculats a la vila.


* 2a. Modalitat
Es podran presentar obres en prosa o poesia: el tema serà lliure.


* 3a. Categories
A. Nois i noies de 1r. i 2n. curs de primària
B. Nois i noies de 3r. i 4t. curs de primària
C. Nois i noies de 5è. i 6è. curs de primària
D. Nois i noies de 1r. i 2n. curs d’ESO
E. Nois i noies de 15 a 18 anys
F. Adults de 19 a 100 anys.


* 4a. Presentació
Els treballs seran en català, escrits a mà i amb lletra clara, o bé a
màquina i a doble espai. En les obres hi constarà la lletra de la
categoria corresponent. S’hi adjuntarà un sobre tancat, amb la
mateixa lletra escrita a l’exterior i amb el títol; a l’interior hi haurà el
nom o el pseudònim de l’autor amb la seva adreça.


* 5a. Lloc i Termini de Presentació
Els treballs es presentaran a la BIBLIOTECA L’ATLÀNTIDA
D’ARBECA fins a les 20 h del dimecres, dia 28 de març de 2018.


* 6a. Propietats dels treballs
Les obres es tornaran als seus autors, fora de les premiades que
restaran en poder de l’Ajuntament d’Arbeca, i seran editades
periòdicament.


* 7a. Jurat
El Jurat d’aquesta XXXVIa Mostra Literària estarà format per 9
persones relacionades amb el món de la cultura de la nostra vila:
Mar Andrés Sans             Sergi Capdevila Piñol
Arnau Cases Mundó      Mercè Esqué Espina
Eva Mora Álvarez            Aïna Pau Balcells
Ferran Quintana Sans   Josefina Salvia Berenguer
Ramón Sans Esqué


* 8a. Lliurament de premis
El dia 22 d’abril a la tarda, es farà l’entrega de premis. (Podreu
consultar els detalls de l’acte, al tríptic de la programació de la
Primavera Cultural: IIIer Memorial Anton Brú)


* 9a. Premis
Es donarà un llibre a cada participant, i un lot de llibres al guanyador
de cada categoria i modalitat, valorats en 60€ en les categories
infantils, 70€ en la categoria E i 90 € en la d’adults.


* 10a. Qualitat
El jurat podrà declarar desert qualsevol premi, si les obres no tenen la
qualitat mínima exigida. Es tindran en compte les incorreccions
sintàctiques i ortogràfiques.


* 11a. Extensió
Cada concursant no podrà presentar més d’una obra per modalitat,
amb un màxim de 5 folis o el seu equivalent a mà.


* 12a. Notes
El fet de concursar comporta l’acceptació de les presents bases i la
decisió del Jurat davant qualsevol problema imprevist. El Jurat
d’aquest any no podrà participar en la present Mostra

PLE EXTRAORDINÀRI
9 de febrer de 2018

El Ple Corporatiu Municipal convoca SESSIÓ EXTRAORDINARIA per aquest dilluns, 12 de febrer  a les 20:00 del vespre  a la Sala de Plens de la Casa de la Vila. amb el següent     ORDRE DEL DIA: 1.       Aprovació, si s’ escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió de 10 de gener de 2018.   2.       Proposta de ratificació del Decret d’Alcaldia núm. 45/2018, de 31 de gener de 2018, de delegar al Consell Comarcal de les Garrigues la facultat de concórrer a la convocatòria de l’ACA, per a l’actualització dels Plans Directors d’Aigües.   3.       Proposta de delegació a la Diputació de Lleida de les facultats que aquest ajuntament té atribuïdes en matèria de gestió tributària i recaptació de l’impost sobre vehicles de tracció mecànica.     4.       Proposta de delegació a la Diputació de Lleida de les facultats que aquest ajuntament té atribuïdes en matèria de recaptació de determinats ingressos de dret públic.   5.       Proposta de delegació a la Diputació de Lleida de les facultats que aquest ajuntament té atribuïdes en matèria de recaptació en via executiva de determinats ingressos de dret públic.     6.       Proposta d’aprovació provisional dels costos d’urbanització de la Unitat d’Actuació, UA-3 del nucli urbà d’Arbeca.   7.       Moció presentada per CP, per exigir a la Generalitat l’abonament del deute pendent de les Escoles Bressol.   Aquest acte és públic per a tothom que hi vulgui assistir, també podeu seguir-lo sintonitzant RÀDIO ARBECA    
Tallada de subministrament d'aigua aquest dilluns, 5 de febrer
2 de febrer de 2018

L'Ajuntament informa a tots els veïns, que, degut a l'obra de reposició de les voreres del Carrer Molí Vell que s'està realitzant, es tancarà el subministrament d'aigua potable entre les 9 del matí i les 3 de la tarda d'aquest dilluns dia 5.

Us demanem disculpes per totes les molèsties que aquest fet us pugui ocasionar.
SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE MUNICIPAL
8 de gener de 2018

El Ple Corporatiu Municipal convoca SESSIÓ  EXTRAORDINARI A per aquest dimecres, 10 de gener  a les 20:00 del vespre  a la Sala de Plens de la Casa de la Vila. amb el següent

 

 

ORDRE DEL DIA:

 

1.       Aprovació, si s’ escau, de l’ esborrany de les actes de les sessions anteriors de data 6 i 22 de novembre de 2017.

 

2.       Donar compte al Ple de les rendicions fetes al Ministeri d’Economia i Hisenda: Informes trimestrals de lluita contra la morositat, Llei 15/2010 i Període mitjà de pagament a proveïdors. 3r. Trimestre 2017.

 

 

3.     Presa de raó del decrets d’ Alcaldia des del 29 de setembre al 29 de desembre de 2017.

 

4.       Proposta d’aprovació inicial de la modificació de crèdits 02/2017.

5.       Proposta d’aprovació inicial del pressupost general de l’Ajuntament d’Arbeca per a l’exercici 2018, de les bases d’execució i de la plantilla de personal.

 

6.       Informes d’ Alcaldia

 

 

7.       Precs, preguntes i suggeriments

 

 

 

Aquest acte és públic per a tothom que hi vulgui assistir, també podeu seguir-lo sintonitzant RÀDIO ARBECA

 

 

ACTIVITATS NADALENQUES
18 de desembre de 2017

Programa Activitats Nadalenques
L'Ajuntament us posa a l'abast la programació per els propers dies de les festes del Nadal.

Els fulletons amb tota la programació seran repartits durant els propers dies per tots els domicilis de la Vila; entre tant podeu consultar els actes i organitzar la vostra agenda, en el document adjunt.

Us fem saber
1 de desembre de 2017

La Gerència Territorial del Cadastre del Ministeri d’Hisenda ha iniciat un procés de regularització cadastral a tot el país, el qual també afecta al nostre municipi.

Durant els propers dies, alguns veïns de la població rebran una notificació del cadastre corresponent a aquesta regularització.

En cas de voler rebre informació sobre la modificació que afecta als immobles objectes de revisió poden passar, si ho consideren oportú, per la secretaria de les Oficines Municipals on se’ls informarà degudament en l’horari de 10 a les 13 hores.

PLE EXTRAORDINARI
3 de novembre de 2017

El Ple Corporatiu Municipal convoca SESSIÓ  EXTRAORDINARI A per aquest dilluns, 6de novembre  a les 19:30 del vespre  a la Sala de Plens de la Casa de la Vila. amb el següent

ORDRE DEL DIA:

 

 

1.- Aprovació, si s’ escau, de l’esborrany de les actes de les sessions de data 9 d’octubre i 25 d’octubre de 2017.

 

2.- Proposta d’aprovació provisional de modificació de les Ordenances fiscals per a l’exercici 2018 i següents.

 

3.- Proposta d’aprovació inicial del projecte d’urbanització parcial del carrer Rafel de Casanova, carrer Sant Pere Claver i carrer Sant Roc.

 

4.- Proposta d’inici d’expedient d’expropiació i declaració d’urgència de l’ocupació dels béns i drets afectats.

 

5.- Proposta d’aprovació provisional de la imposició i l’ordenació de contribucions especials  a l’obra d’urbanització parcial del carrer Rafel de Casanova, carrer Sant Pere Claver i carrer Sant Roc

 


És un acte obert a tothom,  també pot seguir-se sintonitzant Ràdio Arbeca a la Freqüència 107.8 de la FM.

Cens Electoral per les properes eleccions al Parlament de Catalunya
2 de novembre de 2017

L’Ajuntament informa, que a les Oficines Municipals hi trobareu en exposició pública, el CENS ELECTORAL per les properes eleccions al Parlament de Catalunya , que se celebraran el 21 de desembre.

Per tal que es puguin fer les consultes i reclamacions pertinents , les trobareu a la vostra disposició a les Oficines Municipals en horari d'atenció al públic,  fins el divendres 10 de novembre.

DESPLAÇAMENTS AL CEMENTIRI MUNICIPAL
30 d'octubre de 2017

L’Ajuntament  posa en coneixement de tots els veïns  que demà dimarts dia 31,i passat demà dimecres 1 de novembre, festa de TOTS SANTS, posa a la disposició de tots un servei de taxi per fer els viatges d’anada i tornada del Cementiri Municipal.

Els horaris seran els següents :

De 10 a 2 del matí i de 3 a 6 de la tarda.

Els llocs de recollida seran:

Les 2 parades dels Busos i davant de l’Ajuntament.

PLE EXTRAORDINARI URGENT
24 d'octubre de 2017

El Ple Corporatiu Municipal convoca SESSIÓ EXTRAORDINÀRIA URGENT per demà dimecres, 25 d’octubre a les 21:00 hores a la Sala de Plens de la Casa de la Vila.

Amb el següent ORDRE DEL DIA:

1.Pronunciament sobre la urgència de la sessió.

2.Moció per aturar la suspensió de l’autonomia de Catalunya.

Recordeu que aquest acte és obert a tothom que hi vulgui assistir; també podeu seguir-lo sintonitzant Ràdio Arbeca a la freqüència 107. 8 de la FM del vostre receptor.
COBRAMENT DEL PADRÓ DE L'AIGUA POTABLE
6 d'octubre de 2017

L’Ajuntament d’Arbeca informa que es posen en cobrament els rebuts corresponents a la Taxa del servei de Subministrament d’aigua potable del primer semestre de 2017. El termini de pagament en període voluntari serà de dos mesos, entre els dies 9 d’octubre i el 9 de desembre de 2017.

El pagament dels rebuts no domiciliats es podrà realitzar, en efectiu, a les dependències municipals en horari d’oficina.

11 DE SETEMBRE ACTE INSTITUCIONAL
7 de setembre de 2017

L’Ajuntament d’Arbeca us convida a participar de l’acte institucional que es realitzarà amb motiu de la Diada nacional de Catalunya el proper dilluns 11 de setembre al Parc del Cementiri Vell.

L’acte de benvinguda  començarà puntualment  a 2/4 d’11 del matí amb la dansa de l’Homenatge a càrrec de l’Esbart; lectura del Manifest de la Diada, poemari, i ofrena floral .

Els grallers la Revolta i el Grup de sardanes Arbeca Nostra participaran de l’acte amb les seves actuacions.

Aquest 11 de setembre, una vegada més, tindrem l’ocasió de retre un petit homenatge als nostres avantpassats caiguts en defensa de les nostres llibertats.

NO TENIM POR
18 d'agost de 2017

L'Ajuntament d'Arbeca mostra el seu rebuig i consternació pels atacs a #Barcelona i #Cambrils, i trasllada el seu suport i solidaritat amb les víctimes i les seves families.

Avui, a les 21h, concentració davant l'Ajuntament.

SESSIÓ PLE ORDINARI
10 de juliol de 2017

El Ple Corporatiu Municipal convoca SESSIÓ  ORDINARI A per aquest dilluns, 10 de juliol  a les 9 del vespre  a la Sala de Plens de la Casa de la Vila.

ORDRE DEL DIA:

1.Aprovació, si s’ escau, de l’ esborrany de l’ acta de la sessió anterior de 27 de març de 2017.

2.Donar compte al Ple de les rendicions fetes al Ministeri d’Economia i Hisenda: Informes trimestrals de lluita contra la morositat, Llei 15/2010 i Període mitjà de pagament a proveïdors. 1r Trimestre 2017.

3.Presa de raó del decrets d’ Alcaldia des del 23 de març de 2017 al 5 de juliol de 2017.

 4.Donar compte del Decret 79B/17 d’aprovació de la Liquidació del Pressupost Municipal per a l’exercici 2016.

 5.Proposta de concórrer a la convocatòria desubvencions per a inversions en camins públics per al període 2018-2020 de la Generalitat de Catalunya.

6.Proposta d’aprovació del Compte General per a l’exercici 2016.

7.Proposta d’aprovació de les Festes Locals per a l’any 2018.

8.Proposta d’adhesió al contracte derivat de l’acord marc de subministrament d’energia elèctrica amb destinació a les entitats locals de Catalunya adjudicat pel Consorci Català pel desenvolupament local a l’empresa Endesa Energia, SAU.

9.Proposta d’inici de l’expedient de modificació de les NNSS de planejament urbanístic d’Arbeca per corregir la delimitació de la Clau L.

10.Proposta d’aprovació del compte de liquidació definitiu de les quotes d’urbanització per al finançament de l’obra d’urbanització del polígon 1 del Sector Industrial Les Pedreres.

 11.Mocions

12.Informes d’ Alcaldia

 13.Precs, preguntes i suggeriments

Aquest acte es obert a tothom, també pot seguir-se sintonitzant Ràdio Arbeca a la Freqüència 107.8 de la FM.
CONSELLS DE SEGURETAT AL DOMICILI
29 de juny de 2017

CONSELLS DE SEGURETAT AL DOMICILI
Arriba el temps de vacances i molts dels nostres domicilis quedaran sense cap mena de control o vigilància, fet que propicia els robatoris i els actes vandàlics ; per aquest motiu el Departament dels Mossos d'Esquadra de la Generalitat de Catalunya ens fan arribar uns consells que cal tenir en compte ara, i durant tot l'any quan s'escaiguin les circumstàncies  que facin possible que es realitzin aquesta mena de delictes.

Llegiu en el document adjunt a aquesta informació, què cal fer:
.- PER ESTAR MÉS SEGURS A CASA
.- SI VIVIU EN CASES AÏLLADES.
.- QUAN MARXEU DE VACANCES.
.- MESURES DE SEGURETAT QUE CAL CONTEMPLAR.

Denuncieu qualsevol fet delictiu, a les comissaries dels Mossos d'Esquadra, que trobareu al vostre servei les 24 hores del dia.

Localitzeu la més propera a:
www.mossos.cat
RISCOS DE L'ESTIU
27 de juny de 2017

més informació

Un any més iniciem la campanya de sensibilització davant els riscos de l’estiu: incendis forestals, onades de calor, seguretat en el bany, pluges i tempestes fortes, contaminació per ozó, revetlles i festes amb foc.

 

Per facilitar-vos les solucions davant possibles emergències i per tal d’evitar situacions de risc us adjuntem un document on hi  trobareu informació i material divulgatiu amb consells d’autoprotecció, així com diversos tipus de publicacions per tal que pugueu fer-ne ús en cas de necessitar-ho.

Comença la temporada de bany a les Piscines Municipals
22 de juny de 2017

ORDENANÇA FISCAL PISCINES 2017
L’Ajuntament informa a tots els veïns que avui, les Piscines Municipals obren  portes, començant així la temporada de bany.

Avui i demà l’entrada al recinte i l’ús de les piscines és  totalment gratuït.

Els tiquets i entrades  podran treure’s al bar de les  Piscines.

Els preus poden consultar-se en aquesta  pàgina web ,també a la Cartellera del Portal i a l'Ajuntament.

L’horari de bany serà de 2/4 de 12 del matí fins a les 8 de la tarda.

El Bar de les Piscines obrirà a partir de les 8 del matí.

Bon estiu a tothom!

REVETLLA de SANT JOAN
12 de juny de 2017

La Comissió de Festes de l'Ajuntament posa en marxa , un any més, l'engranatge  per la festa de Sant Joan, que aquest any serà així:

Començarem a 2/4 de 8 de la tarda a la Plaça del Toll

Encenent les fogueres amb la Flama Baixada del Canigó pels atletes del Club Ciclista d'Arbeca
Ballarem sardanes , amb l'Associació Sardanista ARBECA NOSTRA.
Els Grallers la Revolta d'Arbeca , faran ballar els nostres Gegants i Capgrossos.
Es llegirà el Manifest d'aquest any.
... i després de sopar ... ball de nit amb el Quintet  MILLENIUM.

El sopar :

Entrepà de llonganissa + beguda + cafè = 8€

Entrepà de pernil salat o formatge+ beguda + cafè = 6 €

Coca i mistela per a tothom!!!!!

Venda de tiquets a la Biblioteca municipal del 14 al 20 de juny de e5 a 8 de la tarda

CONCURS DEL DISSENY DE LA PORTADA DEL PROGRAMA DE FESTA MAJOR
6 de juny de 2017

Bases concurs
Un any més,  i comencem a calentar motors per la Festa Major.
El primer pas és donar inici al tradicional concurs del disseny  de la portada del programa.

Teniu temps fins el 30 juny per presentar les vostres creacions.

Podeu consultar les bases en aquesta noticia o passar per l'ajuntament i recollir-les.


JOVE, ets d'ARBECA
1 de juny de 2017

L'Ajuntament d'Arbeca us informa que juntament amb  l’Oficina Jove de les Garrigues , organitzen un curs de MONITOR de TEMPS LLIURE, del 26 de juny a l’11 de juliol.

Els requisits que calen per poder-lo realitzar són:

. Tenir entre 18 i 35 anys.

.- Estar empadronat a Arbeca

.- Fer les pràctiques del curs en una entitat de lleure d’Arbeca, en qualsevol moment de l’any.

L’Ajuntament d’Arbeca, facilita l’accés al curs subvencionant el 50% de l’import , acreditant assistència i aprofitament del mateix. Les places són limitades.

Les inscripcions poden fer-se a l’Oficina Jove de les Garrigues al Carrer Avemaria, 14 de les Borges Blanques; o també podeu demanar més informació trucant al telèfon 973 14 34 47

Arrendament del Bar de les Piscines Municipals
17 de maig de 2017

 

L’Ajuntament informa que s’ha obert el terminin per participar en el CONCURS d’ARRENDAMENT del Servei de Bar de les Piscines Municipals per aquest estiu 2017.

Totes les persones interessades poden passar per l’Ajuntament , en horari d’atenció al públic,  per consultar el PLEC de CONDICIONS.

El termini de presentació de propostes està obert fins el dia 31 de maig a les 2 del migdia.

JORNADA OLEOTURISME
15 de maig de 2017

programa
El proper 26 de maig, Arbeca celebra la jornada de Oleoturisme organitzada pel Departament d'Agricultura, Ramaderia i Pesca.

Adjuntem em programa per si és del vostr interés la jornada
TALL DE CAMÍ
5 de maig de 2017

L’Ajuntament informa que aquest dilluns començaran les obres de canalització al CAMÍ de TÀRREGA direcció ELS COLOMERS;  per aquest motiu i fins a nou avís el camí quedarà tallat en diferents trams.

Disculpeu les molèsties que aquesta millora us pugui ocasionar als usuaris d’aquest tram.

CURS 2017 - 2018 a l'ESCOLA DE MÚSICA
4 de maig de 2017

Us informem que el procés d’inscripció per al Curs 17-18 a l’ESCOLA DE MÚSICA de les GARRIGUES,  es realitzarà del 3 al 12 de maig.

És molt important que respecteu les dates ja que posteriorment es realitzarà la matriculació d’alumnes de nova incorporació al centre.

PROCEDIMENT:

 

ALUMNES que el curs 16 – 17 hagin cursat:

.- Sensibilització 3 i 4

.- Iniciació 5

.- Aprenentatge Bàsic 1 i 2

.- Nivell Elemental 1 – 2 i 3

NO cal formalitzar la matrícula.

Entenem que un alumne estarà inscrit , si no ens comuniquen el contrari per escrit. (via correu electrònic) abans del dia 12 de maig.

 

 

Alumnes que el curs 16 – 17 hagin cursat:

.- Nivell elemental 4

.- Nivell professional (tots els cursos)

.- Nivell Mitjà (tots els cursos)

.- Adults

.- Crèdits.

SI que hauran de formalitzar la matrícula especificant amb quin programa continuen.

Lloc: Secretaria del Centre (Escola de les Borges).

 

Aquest procés d’inscripció serà considerat com una reserva de plaça pel curs vinent, per tant, si no es manifesta el contrari, durant el mes de juliol es cobrarà l’import de la matrícula (NO serà reemborsable).

La tria de l’instrument (alumnes de I5 a AB que encara no en tinguin) , es realitzarà posteriorment.

LES GARRIGUES EN FLOR
2 de maig de 2017

Bases del concurs
Arbeca  participa en la primera exhibició-concurs d'embellir espais del poble que impulsa el Consell Comarcal de les Garrigues.
Per tal de dur-ho a terme es demana la participació dels veïns i veïnes.
El Consell Comarcal de les Garrigues impulsa la campanya per embellir els pobles, englobada dins de la línia Estratègica 3 que es centra en l’àmbit del territori, la cultura i el patrimoni.
 És una línia enfocada a la valorització del que representa les Garrigues com a territori, allò que la fa especial i única, que la singularitza de les altres comarques veïnes i que fa que la seva gent se l’estimi, senzillament, perquè és la seva terra.
És una línia que dirigeix els seus esforços a aconseguir que els propis garriguencs i garriguenques siguin conscients del territori que tenen, se n’enamorin i se’n sentin orgullosos.
L’estima cap a la pròpia terra és la clau per creure en les seves possibilitats, en què els seus joves hi tenen futur, en què els seus fruits són els més preuats i en què el seu patrimoni i la seva cultura són dignes de ser coneguts.
 Aquesta campanya està prevista dins del projecte núm. 13 del Pla Estratègic Comarcal (PROJECTE VALORITZACIÓ DEL PATRIMONI I LA CULTURA DE LES GARRIGUES)

 La comarca té un patrimoni ric i divers: jaciments arqueològics, castells, arquitectura en pedra seca, esglésies i ermites, cases senyorials, patrimoni natural; on hi destaquen actius de gran rellevància com són la Fortalesa ibèrica dels Vilars o les Pintures rupestres de la Roca dels Moros del Cogul, reconeguda com a Patrimoni Mundial de la UNESCO.
En aquests moments s’ha començat amb unes reunions amb els Ajuntaments que han mostrat interès, i la primera acció que sortirà en breu serà un concurs comarcal per embellir els pobles i el paisatge de les Garrigues. Els pobles i espais engalanats es podran visitar durant els caps de setmana que van del 20 al 28 de maig de 2017 .

Un poble cuidat és un lloc més agradable per viure-hi i transmet una millor imatge envers als turistes.

LA FORTALESA ELS VILARS
12 d'abril de 2017

L'Ajuntament d'Arbeca volem agrair amb molt afecte, l'esfoç titanic que tots els arbequins i arbequines amics de Vilars i simpatitzans han realitzar durant aquests dies votant a la Fortalesa.
A més l'ajuntament informa que continuarà treballant amb les mateixes ganes, i fins i tot amb més força, per tal de tirar aquesta petita gran joia que és la fortalesa Els vilars, endavant, aprofitant totes les sinergies d'aquests ultims fets.

Només ens cal reiterar l'agriment i esperonar aquest sentiment d'afecte vers la fortalesa dels Vilars.

Gràcies.
XXXV Mostra de creacions literàries
10 d'abril de 2017

Bases de la mostra literària
La Regiduria de Cultura de l'Ajuntament i la Biblioteca Municipal l'Atlàntida posen a la disposició de tots els arbequins les bases  de la XXXVa. Mostra de Creacions Literàries Sant Jordi 2017.

35 anys, i unes quantes generacions han fet possible un bagatge cultural del que molts pobles no en poden disposart. L'esperit creatiu dels arbequins fan possible que any rere any és pugui llegir obres d'excel·lent qualitat; cada dos anys aquestes petites joies es publiquen i es posen a l'abast de tothom.

El jurat d'aquest any està format per:

Montserrat Gregori Forcat
Montse Prat Pons
Ona Munné Argelich
Anna Carnicé Bofarull
Ramon Sementé Moyà
Jaume Capdevila Secanell
Antoni Perera Sellés
PRIMAVERA CULTURAL: La Malícia dels Mots
27 de març de 2017

Divendres al vespre vam poder gaudir de la presentació del llibre La Malícia dels Mots, una reflexió, intensa, apassionada, valenta i decidia dels grans temes de la vida.
La presentació va anar a càrrec de:
Joan Francesc Dalmau (escriptor-autor)
Ester Gasol (il·lustradora)
Jordi Giribet (video-poemes)
Josep Camps (filòleg i doctor en literatura)
Josep Gelonch (editor)

Tota una lliço magistral de filosofia.
PLE ORDINARI.
23 de març de 2017

El Ple Corporatiu Municipal convoca SESSIÓ ORDINARI A per aquest dilluns, 27 de març a les 9 del vespre a la Sala de Plens de la Casa de la Vila.
Amb el següent ORDRE DEL DIA:

1.- Aprovació, si s’ escau, de l’ esborrany de l’ acta de la sessió anterior de 13 de febrer de 2017.

2.- Donar compte al Ple de les rendicions fetes al Ministeri d’Economia i Hisenda: Informes trimestrals de lluita contra la morositat, Llei 15/2010 i Període mitjà de pagament a proveïdors. 4rt Trimestre 2016.

3.- Presa de raó del decrets d’ Alcaldia des del 28 de desembre de 2016 al 22 de març de 2017.

4.- Proposta de concórrer a la convocatòria desubvencions de l’Agència Catalana de l’Aigua

5.- Proposta d’inici procediment d’avaluació de la necessitat de continuar formant part l’Ajuntament d’Arbeca com a partícip de la societat Subministres d’Arbeca, SL.

6.- Mocions

7.- Informes d’ Alcaldia

8.- Precs, preguntes i suggeriments

Aquest acte es obert a tothom, també pot seguir-se sintonitzant Ràdio Arbeca a la Freqüència 107.8 de la FM.
9è CERTAMEN LITERARI I ARTÍSTIC INTERGENERACIONAL DE LES GARRIGUES
21 de març de 2017

El Consell Consultiu de la gent gran en col·laboració amb el Consell Comarcal, l’Ajuntament d’Arbeca i el Casal de la gent gran d’Arbeca organitza el 9è Certamen literari i artístic intergeneracional de les Garrigues.

Adreçat a les persones majors de 18 anys de les Garrigues.

Les obres del 9è Certamen literari s’han de presentar al Consell Comarcal de les Garrigues, Av. Francesc Macià, 54, 25400 Les Borges Blanques, o bé per correu electrònic a ssocials@garrigues.cat . El termini d’admissió de treballs serà del 2 al 31 de maig del 2017.

Les obres del 9è Certamen ARTÍSTIC s’han de presentar al Consell Comarcal de les Garrigues, Av. Francesc Macià,54, 25400 Les Borges Blanques. El termini d’admissió de treballs serà del 28 d’agost al 1 de setembre del 2017

L’acte del veredicte tindrà lloc el 27 de setembre del 2017 a les 11h del matí al Centre cultural, d’Arbeca.

Per a més informació, consultar les bases:

9è certamen literari i artístic
CONVOCAT EL Xê PREMI DE JOVES INVESTIGADORS/RES DE LES GARRIGUES
20 de març de 2017

Bases Joves Investigadors/res 2017
S’obre la convocatòria del Xè Premi de Joves investigadors/es de les Garrigues, convocat pel CEG, l’Oficina Jove de les Garrigues i el Consell Comarcal. El termini per presentar els treballs s’acaba el 14 de juliol de 2107 i hi poden participar tots els joves d’entre els 16 i els 30 anys.

Adjuntem les bases
Joves investigadors 2017
L’ajuntament i la cooperativa d’Arbeca, declarats béns culturals
16 de març de 2017

Pàg de la publicació diari Segre
El consell comarcal de les Garrigues ha aprovat inicialment la declaració com a bé cultural d’interès local (BCIL) de la Casa de la Vila i de la Cooperativa del Camp d’Arbeca. L’alcalde de la localitat, Joan Simó, va explicar que amb la declaració dels dos edificis com a béns culturals es busca aplicar “mesures de protecció” del patrimoni arquitectònic i històric del municipi i s’obre, a més, la possibilitat de rebre subvencions per part de la Generalitat per portar a terme rehabilitacions
a l’ajuntament, construït el 1913 i amb façana del 1932, i en el de la cooperativa, edifici modernista del 1919 de l’arquitecte Cèsar Martinell. 
Simó va indicar, en aquest sentit, que el consistori estudia sol·licitar la mateixa figura de protecció per a cinc edificis més de la localitat: la capella romànica de Sant Miquel de les Borgetes, del segle XII; l’ermita de Santa Caterina, amb orígens al segle XV; dos molins farinaires, i el molí d’oli d'Argilés.
8 de MARÇ, DIA DE LA DONA TREBALLADORA
7 de març de 2017

Declaració institucional
El dia 8 de març, es el dia de la dona treballadora, aquest any el lema és CORREGIM LA DESIGUALTAT
Adjuntem el manifest per tal de fer paleses aquestes desigualtats existents a la nostra societat i treballar per fer-les desaparéixer!!


MAGDA GARRET A MWC
1 de març de 2017

Gran experiència al MWC. Tast d'olis de la Cooperativa d'Arbeca, combinacions espectaculars: caviar d'oli, xocolata amb oli, sals trufades.
Gràcies Lleida.net per confiar amb nosaltres!!!
PLE EXTRAORDINÀRI
10 de febrer de 2017

El Ple Corporatiu Municipal convoca SESSIÓ EXTRAORDINARIA per aquest dilluns, 13 de febrer  a les 9 del vespre  a la Sala de Plens de la Casa de la Vila amb el següent ORDRE DEL DIA:


1.- Aprovació, si s’ escau, de l’ esborrany de l’ acta de la sessió anterior de 30 de desembre de 2016.

 

2.-Proposta d’ aprovació del Pressupost General de l’ Ajuntament d’ Arbeca per a l’ anualitat 2017, de les seves bases d’ execució, de la plantilla de personal i de la RLT de l’ ajuntament.

 

 3.-Proposta d'acord d’assumpció de funcions de tresoreria pel secretari - interventor, en compliment de la reforma de l'apartat segon de l'article 92 bis de la llei 7/1985, de 2 d'abril.

 

4.-Proposta d’ aprovació de la modificació dels articles 1 i 22 dels Estatuts de la Mancomunitat de municipis per a la música a les Garrigues.

 

 Com ja sabeu,  aquest  acte és  públic per tothom que hi vulgui assistir, també el podeu seguir sintonitzant la vostra emissora Ràdio Arbeca.

CRIDA PER FORMAR PART DE LA COMISSIÓ DE FESTES
6 de febrer de 2017

T'agradaria formar part de la Comissió de Festes?

Arbeca ofereix un ampli ventall de festes durant tot l'any i, per poder portar-les a terme, es necessita un gran teixit de voluntariat. Si tens ganes de proposar idees, de dir la teva, de participar en l'organització, de fer xarxa... en definitiva, de fer poble, escriu-nos al facebook de l'Ajuntament o truca a les Oficines Municipals (973160008). Des de la Comissió de Festes ens posarem en contacte amb tu. Tens temps durant tot el mes de febrer.

PLE ORDINÀRI
28 de desembre de 2016

El Ple Corporatiu Municipal convoca SESSIÓ ORDINARIA per el proper divendres 30 de desembre 20:00 a la Sala de Plens de la Casa de la Vila amb el següent ORDRE DEL DIA:


1.-Aprovació, si s’ escau, de l’ esborrany de l’ acta de la sessió anterior de 26 de setembre de 2016.

 

2.-Donar compte al Ple de les rendicions fetes al Ministeri d’Economia i Hisenda: Informes trimestrals de lluita contra la morositat, Llei 15/2010 i Període mitjà de pagament a proveïdors. 3r Trimestre 2016.

 

3.-Presa de raó del decrets d’ Alcaldia des del 22 de setembre de 2016 al 27 de desembre de 2016.

 

4.-Proposta d’ aprovació inicial de la modificació de crèdit 4/2016 del Pressupost General Municipal.

 

5.-Mocions

 

6.-Informes d’ Alcaldia

 

7.-Precs, preguntes i suggeriments

Recordeu que aquest acte és obert a tothom que hi vulgui assistir; també podeu seguir-lo sintonitzant Ràdio Arbeca a la freqüència 107. 8 de la FM del vostre receptor.

US FEM SABER....FESTA DE CAP D'ANY 2016-2017
5 de desembre de 2016

Cartell

US FEM SABER...

La Comissió de Festes vol fer pública la festa de Cap d'Any.
Es celebrarà el proper 31 de desembre, a partir de la 01:00h, a la Sala del Centre Recreatiu Municipal.

La nit estarà amenitzada per una orquestra de ball i de versions, i per un dj. Properament es donaran tots els detalls.

Us hi esperem!

També es vol informar que no s'organitzarà el sopar popular de Cap d'Any degut a la minvant assistència dels darrers anys.

CONCURS: UN CARTELL PER LA FIRA 2016
7 de novembre de 2016

Cartell bases concurs
Un any més, torna temps de fira, i amb aquest el concurs d'UN CARTELL PER LA FIRA.
Us hi adjunto les bases perque hi pugueu participar.

Concurs de cartells: FIRA DE SANTA CATERINA 2016

La Regidoria de Culturai la de Festes de l’Ajuntament d’Arbeca, conviden a tots els arbequins/nes amb afeccions artístiques, a participar en aquest concurs que es regirà per les següents bases:
1a.- Poden participar-hi tots els arbequins, vinculats a la vila sense limitació d’edat.
 2a.- Els dibuixos hauran de presentar-se originals i en tamany DIN A4. El dibuix serà a una tinta, i orientació vertical.
 3a.- El tema és lliure, però es valoraran els que preferentment tinguin relació amb ARBECAi la seva FIRA. en el cartell hi haurà de figurar obligatòriament: ARBECA, FIRA DE SANTA CATERINA 2016
4a.- Per presentar-los, el treballs, no han d’anar signats. Aniran acompanyats d’un sobre amb el títol o lema, a la part exterior, i les dades de l’autor (nom, adreça i telèfon) a l’interior.
5a.- El jurat estarà format per membres de la Regidoria de Festes i de la Regidoria de Cultura.
6a.- Hi haurà tres categories: ADULTS (a partir de 12 anys) , INFANTIL JUNIOR (nens i nenes de 4rt, 5è i 6è ), INFANTIL BABIES (nens i nenes de 1er, 2n i 3er) i un únic premi en cada una d’elles, que seran: ADULT : 50 euros INFANTILJUNIOR : 40 euros INFANTIL BABIES: 30 euros Les obres guanyadores s’editaran en el programa de la FIRA DE SANTA CATERINA d’aquest any 2016 i quedaran en propietat de l’Ajuntament d’Arbeca.
7a.- El premi pot declarar-se desert si el jurat ho considera convenient.
8a.- El termini de presentació dels originals acaba el, divendres dia 14 de novembre, i han de portar-se a la biblioteca municipal l’ATLÀNTIDA.
 9a.- El 25 de novembre, durant l’acte inaugural de la fira, es farà l’entrega de premis als treballs guanyadors.
10a.- Es faculta al jurat per resoldre qualsevol altra qüestió no específicament tractada a les bases.

 ARBECA, novembre de 2016
Servei de Taxi fins al Cementiri municipal per Tots Sants
24 d'octubre de 2016

L’Ajuntament informa a tota la població, que com cada any en aquestes dates de la festa de Tots Sants, posa a la disposició de totes les persones que tinguin dificultat en la seva mobilitat per desplaçar-se fins al Cementiri Municipal, el servei de transport en Taxi.

Els dies en que funcionarà seran : el diumenge dia 30, el dilluns dia 31 i el dimarts dia 1 de novembre.

Els horaris : de 10:00 a 13:30 del matí

                        De 15:00 a 18:00 de la tarda.

Els llocs de recollida seran: de davant l’Ajuntament  i a les dues parades de busos situades l’una a  Plaça Lluís Companys i l’altra a l’Avinguda de Montserrat.

COBRAMENT PADRÓ BROSSA
13 d'octubre de 2016

L’Ajuntament informa a tots els veïns que ha posat en cobrament els rebuts del Padró Municipal de Brossa 2016.

Totes les persones que no tinguin domiciliat aquest rebut en cap banc poden passar a fer-lo efectiu per les Oficines de l’Ajuntament en horari d’atenció al públic.

PLE ORDINARI
23 de setembre de 2016

El Ple Corporatiu Municipal convoca SESSIÓ ORDINARIA per el proper dilluns 26 de setembre a les 21:30 hores a la Sala de Plens de la Casa de la Vila amb el següent ORDRE DEL DIA:


1.Aprovació, si s’ escau, de l’ esborrany de l’ acta de la sessió anterior de 26 de juny de 2016.

2.Donar compte al Ple de les rendicions fetes al Ministeri d’Economia i Hisenda: Informes trimestrals de lluita contra la morositat, Llei 15/2010 i Període mitjà de pagament a proveïdors. 2n Trimestre 2016.

3.Presa de raó del decrets d’ Alcaldia des del 21 de juny de 2016 al 21 de setembre de 2016.

4.Proposta d’ aprovació del Compte General anualitat 2015 amb l’ informe favorable de la Comissió municipal de Comptes.

5.Proposta d’ aprovació inicial de la modificació de crèdit 3/2016 del Pressupost General Municipal.

6.Proposta d’ aprovació provisional de la modificació de l’ Ordenança fiscal reguladora de la Taxa per la recollida d’escombraries a regir a partir de l’ 1 de gener de 2017 i següents.

7.Proposta d’ aprovació provisional de la modificació de l’ Ordenança fiscal reguladora de la Taxa pel servei de Clavegueram a regir a partir de l’ 1 de gener de 2017 i següents.

8.Donar compte del Decret d’ Alcaldia núm. 226 de concórrer a la convocatòria de subvencions destinades als programes de suport al desenvolupament local. AODL.

9.Donar compte del Decret d’ Alcaldia núm. 228A de concórrer a la convocatòria de subvencions PUOSC 2016-2017, dins de la línia de reparació, manteniment i conservació.

10.Donar compte del Decret d’ Alcaldia núm. 230 d’ aprovació del Pla Local de Joventut i concórrer a la convocatòria de subvencions.

11.Proposta d’ acord d’ inici d’ expedient de declaració com a Bé Cultural d’ Interès Local dels immobles municipals de Casa la Vila i de la Cooperativa del Camp d’ Arbeca.

12.Informes d’ Alcaldia

13.Precs i Preguntes

Recordeu que aquest acte és obert a tothom que hi vulgui assistir; també podeu seguir-lo sintonitzant Ràdio Arbeca a la freqüència 107. 8 de la FM del vostre receptor.
HORARIS DEL SERVEI DE BUS
20 de setembre de 2016

Horaris bus
 Aquests són  horaris de freqüència del Servei públic regular de transport de viatgers amb bus entre les Borges Blanques i Mollerussa, per Miralcamp  i el Servei públic de viatgers entre Puiggròs i  les Borges Blanques, per Arbeca.  
Cobrament de l'Aigua
12 de setembre de 2016

L’Ajuntament informa a tots els veïns, que ha posat en cobrament el rebut de l’aigua corresponent al  1er. Semestre de l’any 2016.

Totes les persones que no tinguin domiciliat aquest rebut en cap banc, poden passar a fer-lo efectiu per les Oficines Municipals en horari d’atenció al públic.

CONCENTRACIÓ PARCELÀRIA
17 d'agost de 2016

La Corporació Municipal informa a tots  els propietaris afectats per la Concentració parcel·lària, que durant la primera quinzena de setembre    i una vegada s’hagi publicat al Diari Oficial de la Generalitat l’adjudicació definitiva de les parcel·les, l’ocupació de les noves propietats es realitzarà de forma esglaonada per cultius:

-          Les finques de cereal de forma immediata.

-          Les finques d’ametllers, a partir del novembre de 2016

-          Les finques d’oliveres a partir del gener de 2017.

El Departament trametrà als propietaris les corresponents notificacions amb la informació pertinent.

Les persones que necessitin més informació poden passar per l’Ajuntament que se’ls posarà en contacte amb els Tècnics del Departament d’Agricultura.

GUANYADOR/A DEL CONCURS DISSENY DE LA PORTADA DEL PROGRAMA DE LA FESTA MAJOR
27 de juliol de 2016

La guanyadora del concurs pel dissenys de la portada del llibre de la Festa Major 2016 ha estat, ANNA PERELLÓ SANS, en breu tots podrem gaudir d'aquesta portada, que es tracta d'una fotografia plena d'alegria i festa.

Enhorabona Anna!
OFERIMENTS D'ASFALTAT DE CAMINS O FINQUES A BAIX PREU
30 de juny de 2016

La Policia de la Generalitat — Mossos d'Esquadra recorda als propietaris de camins i finques que cal estar alerta amb les empreses d'asfaltats que ofereixen els seus serveis a uns preus molt baixos.

En les darreres setmanes, la Policia de la Generalitat-Mossos d'Esquadra ha tingut coneixement que un grup de persones, perfectament organitzat, està intentant enganyar als propietaris de camins i/o finques mjtjançant "L'ESTAFA DE L'ASFALT".

La forma d'actuar d'aquest grup de persones consisteix en oferir asfaltar terrenys, camins, finques, etc...a un preu, molt baix. En un primer moment, una persona de parla anglesa, ben vestida i amb vehicle de gama alta, contacta amb la possible víctima i li ofereix uns treballs d'asfaltatge a la seva finca per un preu molt reduït, al·legant que necessita escampar el material que li ha sobrat en una altra obra abans de que quedi inservible.
Quan la víctima cau al parany, l'estafa pot acabar de dos formes diferents. La primera és que els estafadors demanen a ta víctima diners per avançat per començar a realitzar l'obra, però una vegada han cobrat els diners, aquests desapareixen.
Per altra banda, si la suposada empresa comença a realitzar els treballs d'asfaltat ho fan ràpidament i amb uns materials de molt baixa qualitat. Una vegada finalitzats els treballs, el preu final que ha de pagar la víctima no és el pactat des d'un principi, llavors és quan comencen les amenaces i coaccions cap a la víctima.

Per tot plegat i per tal d'evitar accions com aquesta, la Policia de la Generalitat - Mossos d'Esquadra, els recorda que cal estar especialment atents a aquelles empreses que ofereixen treballs d'asfaltat a molt baix preu.

Davant la sospita d'haver estat víctima d'aquest il•lícit penal, els emplacem a denunciar -lo comunicar-nos qualsevol cas semblant al descrit, per poder intervenir el més aviat possible.

Per a qualsevol aclariment podeu posar-vos en contacte amb la Policia de la Generalitat- Mossos d'Esquadra de la vostra demarcació
CONCURS DISSENY PORTADA DEL PROGRAMA DE LA FESTA MAJOR
29 de juny de 2016

Bases del concurs
Benvolguts/des:
Ja teni  aquí la Festa Major, i necessitem la vostra participació per al disseny  de la portada del programa de la Festa Major.
De nou, l'ajuntament organitza un concurs i us convidem a participar-hi activament.
Properamenrt en penjarem les bases i teniu temps d'enviar-nos els dissenys fins al 20 de juliol!!

Somhi que la Festa Major ja s'acosta!!!
ABONAMENTS PSICINES
22 de juny de 2016

Document abonaments
L'Ajuntament informa dels preus dels abonaments de les psicines municipals durant aquest estiu 2016.


PLE MUNICIPAL
22 de juny de 2016

El Ple Corporatiu Municipal convoca SESSIÓ ORDINÀRIA per aquest dilluns, 27 de juny a les 22:00  hores a la Sala de Plens de la Casa de la Vila. amb el següent

ORDRE DEL DIA:

1. Aprovació, si s’ escau, de l’ esborrany de l’ acta de la sessió anterior de 4 d’ abril de 2016.

2. Donar compte al Ple de les rendicions fetes al Ministeri d’Economia i Hisenda: Informes trimestrals de lluita contra la morositat, Llei 15/2010 i Període mitjà de pagament a proveïdors. 1r Trimestre 2016.

3. Presa de raó del decrets d’ Alcaldia des del 31 de març de 2016 al 21 de juny de 2016.

4. Donar compte del Decret d’ Alcaldia núm. 74a/2016 de 31 de març d’ aprovació de la Liquidació del Pressupost General 2015.

5. Proposta de ratificació del Decret d’ Alcaldia núm. 138/2016 de 6 de juny d’ Adhesió de l' Ajuntament d' Arbeca a la pròrroga del II Pla de Polítiques de dones de Les Garrigues, 2011-2015.

6. Proposta d’ aprovació inicial de la modificació de crèdit 2/2016 del Pressupost General 2016.

7. Proposta de modificació de l’ Ordenança fiscal reguladora de la Taxa de retirada de vehicles abandonats o estacionats defectuosament o abusivament a la via pública.

8. Proposta d’ adhesió al Pacte dels Alcaldes i elaboració del Pla d’ Acció per a l’ energia sostenible.

9. Proposta de ratificació de la dissolució del Consorci de Comunicació Local.

10. Proposta d’ acord d’ adopció de les Festes Locals per a l’ anualitat 2017.

11. Mocions

12. Informes d’ Alcaldia

13. Precs i Preguntes
És un acte obert a tothom, també pot seguir-se sintonitzant Ràdio Arbeca a la Freqüència 107.8 de la FM.
EL DIA 22 OBRIM LES PISCINES
16 de juny de 2016

més informavió
El proper dimecres 22 de juny s'obrirà la Campanya d'aquest estiu de les Piscines Municipals.
Els dies 22 i 23 seran d'accés lliure i gratuït.

OBTENCIÓ D'ABONAMENTS:
* A les piscines municipals

* Cal portar una foto mida carnet

* Si es requereix, caldrà mostrar acreditació de la unitat familiar. (llibre de família i/o volant de convivència)

* Les famílies nombroses o monoparentals ho hauran d’acreditar amb els corresponents carnets.

* El forfait comarcal cal obtenir-lo a l’oficina d’atenció ciutadana de l’Ajuntament (de 10:00 h. a 14:00 h.) cal presentar l’Abonament de les Piscines d’Arbeca.

Podeu consultar els preus en el document adjunt que us afegim.
PROHIBIT FER FOC
15 de juny de 2016

El Cos d’Agents Forestals de la Generalitat fan saber a tota la població que a partir d’ara i fins el 15 d'octubre, queda terminantment prohibit fer foc en zones agrícoles i forestals i a menys de 500 metres d’aquestes zones Les autoritzacions de crema agrícoles van caducar ahir, 14 de juny.

Quedeu informats que a partir d’aquest moment queda activada la CAMPANYA DE PREVENCIÓ D’INCENDIS 2016.
Piscines Municipals Estiu 2016
14 de juny de 2016

acta de la sessió
Concurs per a l' adjudicació de l' arrendament del servei de bar i neteja del recinte de les piscines municipals d' Arbeca durant la temporada d' estiu 2016. Acta de la sessió que conté la proposta d' adjudicació que formula la mesa de contractació.
BASES ARRENDAMENT PISCINES ESTIU 2016
17 de maig de 2016

BASES DEL CONCURS
L'Ajuntament informa que es troben exposades al públic les Bases del Concurs per l'arrendament de les Piscines Municipals per aquest estiu 2016.
Tots els interessats poden passar a recollir-les  per l'Oficina d'Atenció Ciutadana de la casa de la Vila en horari d'oficina ( de 10:00 a 14:00 hores), també es poden consultar al web municipal  www.arbeca.cat
Exposició pública del Cens Electoral
5 de maig de 2016

L’Ajuntament informa que es troben exposades al públic les llistes del CENS ELECTORAL per les properes Eleccions Generals del 26 de juny de 2016.

El període de CONSULTES i RECLAMACIONS és del dia 9 de maig  fins al dia 16 de maig a les Oficines d’Atenció Ciutadana en horari d’atenció al públic.
CURS TEORICOPRÀCTIC VILARS 2016
12 d'abril de 2016

Ja tenim obert el període d'inscripcions al Curs teoricopràctic d'arqueologia que tindrà lloc entre el 27 de juny i el 15 de juliol de 2016 a la Fortalesa dels Vilars d' Arbeca. Teniu temps per enviar-nos la butlleta d'inscripció fins al dia 20 de maig i amb posterioritat a aquesta data es notificaran les acceptacions i es procedirà als tràmits de matrícula del curs. Teniu més informació obrint aquesta notícia.No us ho penseu més i veniu a gaudir tres setmanes d'un patrimoni únic!!
Per a més informació i per a fer les inscripcions: www.vilars.cat
XXXIVa MOSTRA DE CREACIONS LITERÀRIES
8 d'abril de 2016

Bases XXXIVa mostra literària Sant Jordi
El dia 15 d'abril, es l'últim dia per poder presentar les creacions literàries a la mostra.
Adjuntem les bases perque conegueu el mecanisme.
Us animem a presentar-vos i a escriure!!!

PLE ORDINÀRI
31 de març de 2016

El Ple Corporatiu Municipal convoca SESSIÓ ORDINARI A per aquest dilluns, 4 d’abril a les 21:00  hores a la Sala de Plens de la Casa de la Vila. amb el següent

ORDRE DEL DIA:

1.Aprovació, si s’ escau, de l’ esborrany de l’ acta de la sessió anterior de 2 de novembre de 2015.

2.Donar compte al Ple de les rendicions fetes al Ministeri d’Economia i Hisenda: Informes trimestrals de lluita contra la morositat, Llei 15/2010 i Període mitjà de pagament a proveïdors. 3r Trimestre 2015.

3.Presa de raó del decrets d’ Alcaldia des del 23 de setembre de 2015 al 21 de desembre de 2015.

4.Proposta d’ aprovació del Compte General anualitat 2014 amb l’ informe favorable de la Comissió municipal de Comptes.

5.Proposta d’ aprovació inicial del Pressupost General de l’ Ajuntament per a l’ anualitat 2016, les seves bases d’ execució.

6.Proposta d’ aprovació de la Plantilla orgànica de Personal i la RLT de l’ Ajuntament d’Arbeca

7.Proposta d’ acord de presentar al·legacions per tal que es dicti resolució desestimant la sol·licitud de modificació de la Denominació d’Origen Protegida (DOP) Les Garrigues

8.Informes d’ Alcaldia

9.Precs i Preguntes

És un acte obert a tothom, també pot seguir-se sintonitzant Ràdio Arbeca a la Freqüència 107.8 de la FM.
RECOLLIDA D'OBJECTES VOLUMINOSOS
24 de març de 2016

llistat
Benvolguts veïns i veïnes,
Per acord del Consell d’Alcaldes de les Garrigues i l’empresa que gestiona la recollida d’objectes voluminosos, a partir del proper mes d’abril, es modifica el sistema de recollida d’aquests objectes.
El nou procediment serà un xic diferent a l’anterior: Trucada a l’Ajuntament per apuntar-se i descriure l’andròmina que volem llençar i posterior lliurament dels objectes al camió, a la porta de casa. No es podrà dipositar aquests elements ni al carrer de l’antic escorxador, ni enlloc.

L’ajuntament informarà del dia del mes en que es procedirà a la recollida i omplirà la fitxa corresponent per tal que l’empresa encarregada tingui coneixement de l’element o elements a recollir, atès que solament es recolliran els objectes apuntats prèviament.
Penseu que aquest sistema s’estableix per evitar el creixement de zones que s’havien convertit en autèntics abocadors; tot evitant els mals usos i facilitant el reciclatge de les deixalles que han d’anar als seus corresponents contenidors.

A la pàgina web i als plafons d’anuncis de l’Ajuntament, hi trobareu la descripció de quins objectes voluminosos poden o no poden ser recollits.
En el convenciment que aquest sistema serà entenedor i avantatjós per a tots, resto com sempre a la vostra disposició.

Ben cordialment.
Joan Miquel Simó i Falcó Alcalde
PROCÉS DE SELECCIÓ FORTALESA DE VILARS
9 de març de 2016

DECRET 55/2016
Resultats de la fase d'entrevista personal del procés de selecció per concurs per a la contractació temporal d'una persona que realitzi les tasques d'atenció, control d'entrades, neteja i recepció de visitants de la Fortalesa Ibèria dels Vilars d'Arbeca i proposta de la persona designada a contractar.
COBRAMENT DEL PADRÓ D'AIGUA
7 de març de 2016

L’Ajuntament d’Arbeca informa a tots els veïns que ha posat en cobrament el tribut municipal d’aigua corresponent al segon semestre de l’any 2015.

Si no teniu domiciliat aquest rebut en cap Banc, podeu passar a fer efectiu el seu import per les Oficines Municipals en horari d’atenció al públic.

...............................................................................................................................
PROCÉS DE SELECCIÓ FORTALESA DE VILARS
3 de març de 2016

DECRET 51 2016
Aprovació de la llista d'admesos i exclosos definitiva i convocatòria de la fase d'entrevista personal  del procès de selecció per concurs per a la contractació temporal d'una persona que realitzi les tasques d'atenció, control d'entrades, neteja i recepció de visitants de la Fortalesa Ibèrica del Vilars d'Arbeca.

Un cop valorats els mèrits dels aspirants per la Comissió Local de selecció, es fan publics i es convoca als aspirants, en una crida única, el proper dia 8 de març de 2016, a les 10:00 hores i en torns de mitja hora cadascú, en l'ordre de registre d'entrada de documentació, a les oficines municipals de Casa la Vila (Plaça Generalitat, 3).
PLE EXTRAORDINARI
26 de febrer de 2016

El Ple Corporatiu Municipal convoca SESSIÓ EXTRAORDINARIA per aquest dilluns, 29 de febrer a les 21:00  hores a la Sala de Plens de la Casa de la Vila amb el següent 

ORDRE DEL DIA :

1.Aprovació, si s’ escau, de l’ esborrany de l’ acta de la sessió anterior de 28 de desembre de 2015.

2.Proposta d’ adjudicació del contracte per a la cessió d’ ús d’ un terreny municipal per a la instal·lació d’ una planta de gas natural liquat.

3.Proposta d’ aprovació de modificació de crèdit 2/2015 del pressupost general de 2015.

4.Proposta d’ aprovació de modificació de crèdit 1/2016 del pressupost general 2016.

5.Proposta de ratificació de la modificació dels Estatuts del Consorci del Transport Públic de l’ Àrea de Lleida.

6.Proposta de ratificació del conveni per ús d’ embassament entre l’ Ajuntament i la Col·lectivitat de Regants núm. 13 del Canal d’ Urgell.

7.Proposta d’ aprovació de la modificació dels articles 1,3,8,14,18 i 26 dels Estatuts de la Mancomunitat de Municipis per a la Música a Les Garrigues.

8.Proposta d’ adhesió a la proposta de l’ Ajuntament de l’ Arboç de sol·licitar oficialment l’ atorgament de la Creu de Sant Jordi, a l’ Elenc artístic arbocenc.

Aquest acte es públic per tothom que hi vulgui assistir, també podeu seguir-lo sintonitzant Ràdio Arbeca al dial 107.8 de la FM.
PROCÉS DE SELECCIÓ FORTALESA DE VILARS
26 de febrer de 2016

DECRET 50/2016
Resolució d'alcaldia aprovant llista provisional admesos i exclosos per al procés de selecció per a la contractació temporal d'una persona que realitzi les tasques d'atenció, control d'entrades, neteja i recepció de visitants de la Fortalesa Ibèrica dels Vilars d'Arbeca.
ELECCIONS A LES CAMBRES AGRÀRIES
23 de febrer de 2016

L’ ajuntament informa que el proper diumenge 28 de febrer, de 10:00 a 18:00 h de la tarda, es celebraran les eleccions a cambres agràries. Els elector censats poden passar a fer efectiu el seu vot a les oficines d’ atenció al ciutadà de Cas de la Vila.

GESTIÓ MUNICIPAL
22 de febrer de 2016

L’Equip de Govern Municipal de l’Ajuntament d’Arbeca, convida a tots els arbequins i arbequines, aquest divendres 26 de febrer a 2/4 de 8 del vespre a la Sala Màrius Torres, per tal d’informar de la gestió municipal en els primers 8 mesos d’aquesta legislatura.

CONVOCATÒRIA
17 de febrer de 2016

El Consell Municipal de la Vila d'Arbeca, convoca un concurs per cobrir un lloc de treball laboral temporal, a temps parcial, destinat a recepció de visitants, registre d’entrades i control d’instal·lacions de la Fortalesa de Vilars. 

Les tasques a realitzar es desenvoluparan els dissabtes, diumenges i festius.

Les persones interessades poden passar per l’Ajuntament ,en horari d’oficina, a partir de demà dijous i fins al proper dimarts 23 de febrer, per tal de recollir les bases de selecció.
CAMÍ TALLAT
15 de febrer de 2016

L’Ajuntament informa que demà dimarts durant tot el dia, degut a les obres que s’hi realitzaran, el Camí de la Primera Creu quedarà tallat al trànsit.

MUSEU DEL GAS. ENERGYTRUCK
9 de febrer de 2016

cartell artivitat

Demà, 10 de febrer, durant tot el dia de 09:00 a 19:00, vindrà a la nostra població El museu del gas. Energytruck.
Aquest museu es pot visitar gratuïtament, es tracta d'una exposició totalment interactiva, amb activitats didàctiques pedagògiques amb educadors especialitzats. El seu contingut es basa amb temàtica relacionada amb l'energia, medi ambient i patrimoni industrial.

Aquest museu del gas estarà situat a la plaça Lluis Companys.


No deixeu escapar aquesta ocasió.
Veniu a descobrir un món d'energia!!!

PLE ORDINÀRI
23 de desembre de 2015

El Ple Corporatiu Municipal convoca SESSIÓ ORDINARIA per aquest dilluns, 28 de desembre a les 20:00  hores a la Sala de Plens de la Casa de la Vila. amb el següent

ORDRE DEL DIA:

1.Aprovació, si s’ escau, de l’ esborrany de l’ acta de la sessió anterior de 2 de novembre de 2015.

2.Donar compte al Ple de les rendicions fetes al Ministeri d’Economia i Hisenda: Informes trimestrals de lluita contra la morositat, Llei 15/2010 i Període mitjà de pagament a proveïdors. 3r Trimestre 2015.

3.Presa de raó del decrets d’ Alcaldia des del 23 de setembre de 2015 al 21 de desembre de 2015.

4.Proposta d’ aprovació del Compte General anualitat 2014 amb l’ informe favorable de la Comissió municipal de Comptes.

5.Proposta d’ aprovació inicial del Pressupost General de l’ Ajuntament per a l’ anualitat 2016, les seves bases d’ execució.

6.Proposta d’ aprovació de la Plantilla orgànica de Personal i la RLT de l’ Ajuntament d’Arbeca

 7.Proposta d’ acord de presentar al·legacions per tal que es dicti resolució desestimantla sol·licitud de modificació de la Denominació d’Origen Protegida (DOP) Les Garrigues

 8.Informes d’ Alcaldia

9.Precs i Preguntes

Aquest acte és obert a tothom, també pot seguir-se sintonitzant Ràdio Arbeca a la Freqüència 107.8 de la FM.
CONCURS DE PESSEBRES
16 de desembre de 2015

BASES DEL CONCURS
L’Ajuntament informa a totes les famílies , que ja tenen a la seva disposició les Bases per poder participar en el CONCURS DE PESSEBRES d’aquest Nadal.

Podeu passar a recollir-les per la biblioteca Municipal , on també podreu fer les inscripcions ,fins el dia 29 de desembre.

 El Jurat d’aquest edició passarà per els diferents pessebres la tarda del dia 30 de desembre.

També us informem que a la pàgina web de l’Ajuntament, arbeca.cat, ja hi trobareu activat el “baner” des d’on podreu fer arribar les cartes telemàticament a Ses Majestats els REIS d’ORIENT
BAN MUNICIPAL PER LA FIRA DE SANTA CATERINA
18 de novembre de 2015

Benvolguts veïns i veïnes,

el proper cap de setmana, que compren els dies 20, 21 i 22 de novembre, el nostre poble celebra la XXXIIa Fira de Santa Caterina, de llarga i arrelada tradició a la Vila, la Fira concentra, principalment el diumenge 22, un nucli abundós d’actes pensats per fer-los al carrer, per gaudir tot passejant de la companyonia de familiars i coneguts, de la compra de tot tipus d’articles i de la diversió garantida observant i participant en el actes programats. Arbeca fa la festa al carrer, i per tant, ens hem d’assegurar de la disponibilitat de la via pública.

Com cada any, des de les 5:00 de la matinada del diumenge s’instal·larà al llarg del centre de la vila el tradicional mercat artesanal, que requereix disposar de l’espai suficient i sense obstacles, per aquesta raó l’Ajuntament us assabenta que no es permetrà, des de l’hora esmentada i fins a fi de mercat, l’aparcament de vehicles en els carrers:
  • -Avinguda dels Portals.
  • -Carrer Anselm Claver.
  • -Plaça Lluís Companys.
  • -Carrer del Pou.
A banda també s’informa especialment als veïns dels carrers:

Alcalde Mullerat,
Onze de Setembre,
Carrer Major,
Molí Vell,
Pregàries,
carrer de les Germanes Dominiques,
Migdia,
Calvari,
l’Arcada,
Colom,
Prat de la Riba,
Monestir de Poblet,
Llibertat,
Pompeu Fabra,
carrer Eral 
Plaça Lluís Companys,
que tindran l’accés restringit en direcció als carrers ocupats pel mercat.

Agraïm de tot cor la vostra col·laboració, i el fet que ens ajudeu a disposar de les condicions adequades per tal de fer una festa molt lluïda.

Bona fira a tothom!!!!
Joan M. Simó Falcó, Alcalde d’Arbeca.
RECICLEM JUNTS
4 de novembre de 2015

Benvolguts veïns i benvolgudes veïnes,

Amb el nou servei de recollida d’escombraries a les Garrigues, augmentem un 50% el nombre de contenidors destinats a la recollida selectiva, es canvia la seva ubicació agrupant-los en illes de 5 contenidors (vidre, cartó, plàstic, resta i orgànica) i se substitueixen els contenidors actuals, per altres de més moderns, pràctics i resistents.

D’aquesta manera, s’aconseguirà mantenir-los més nets, generar encara menys olors i molèsties a la població. Tot plegat facilitarà la recollida de residus, amb l’objectiu d’incrementar el reciclatge a les Garrigues, ja que durant l’any 2014, gràcies a la vostra col·laboració i participació, es van recollir selectivament el 22% dels residus de les Garrigues; si bé la mitjana de Catalunya se situa al 38%.

Per tal que les Garrigues continuï millorant en la gestió dels residus, necessitem reciclar junts.

Per aquest motiu, i aprofitant l’inici del nou servei de recollida d’escombraries, engeguem la campanya a les Garrigues
Reciclem Junts, amb la qual es vol sensibilitzar a la ciutadania sobre la necessitat d’augmentar els nivells actuals de recollida selectiva, ja que així aconseguirem estalviar en el rebut de les escombraries i allargar la vida de l’abocador comarcal, entre molts altres beneficis mediambientals.
Us agraïm la vostra col·laboració i us animem a seguir reciclant junts per les Garrigues
Recollida d'Objectes Voluminosos
3 de novembre de 2015

L’Ajuntament d’Arbeca informa a tots els veïns interessats en utilitzar el servei de RECOLLIDA d’OBJECTES VOLUMINOSOS, que poden passar a apuntar-se per les Oficines Municipals en horari d'atenció al públic, fins el dijous 5 de novembre.

Aprofitem per recordar-vos que cal utilitzar adequadament els contenidors destinats a la Recollida Selectiva.


Gràcies per col·laborar en tenir l’ Arbeca neta que tots volem.
ELECCIONS GENERALS
2 de novembre de 2015

Amb motiu de les properes eleccions del 20 de desembre, estan exposades al púb